marți, 14 ianuarie 2014

Un blog bun se cunoaste dupa calitatea articolelor

Stiti cum recunoastem daca un blog este bun? Ia sa va vad daca stiti care este cel mai important criteriu. Imi produce bucurie foarte mult sa scriu, dar si sa parcurg. Pentru asta apreciez pe cei care creeaza pe bloguri. Cateva dintre cele amintite putin mai inainte sunt foarte bine inchegate, in timp ce altele reusesc doar sa stranga cativa oaspeti. Tocmai de aceea am ales sa va prezint pretok.info pe care l-am gasit de curand. Am vazut ca are ceva articole pe el, cam putine, dar poate ca mai adauga, o fi avand serviciu respectivul.

Sunt increzator ca si voi aveti astfel de placeri pe care le spuneti mai departe pe blogurile voastre. Si chiar este folositor sa aveti asa ceva. Trag speranta ca si voi aveti astfel de preocupari. Si eu sunt preocupat de reduceri, asa ca le caut pana dau de ele, daca s-ar putea sa cumpar doar la preturi mici.

Imi place cand sesizez ca si alte persoane activeaza pe bloguri. Vizitez cateva bloguri pe zi, sunt preocupat de activitatea lor. Printre cele mai placute actiuni ma atrage cand trec ceva la rubrica de comentarii, caci asa am si eu oportunitatea sa imi spun parerea. Asa ca voi cauta in continuare bloguri interesante si utile pentru mine, dar si pentru voi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu