miercuri, 15 ianuarie 2014

Mai trecem si la treaba, nu doar pe bloguri

Cine spunea ca bloggerii stau zi si noapte pe internet? Imi produce bucurie foarte mult sa redactez, dar si sa parcurg. De aceea citesc cu placere pe aceia care scriu pe pagini personale. Unele dintre acestea sunt foarte reusite, altele pot doar sa puna la un loc cativa oaspeti. Din cand in cand mai trec si la treburile casnice ce tin de Oferta, Promotie, Reducere pentru Fier de calcat TEFAL AQUASPEED FV5335E0, Talpa Ultragliss Diffusion, 2400 W, caci e greu sa stau toata ziua pe net fara sa fac si cele necesare traiului. E nevoie sa ma ingrijesc si de treburile din casa.

Desigur ca si voi aveti astfel de preferinte pe care le mentionati pe paginile voastre personale. Si chiar este util sa aveti asa ceva. Cred ca si voi aveti astfel de activitati. Asa ca mai iau cate o pauza, mai calc o camasa, mai spal un pantalon, mai fac un dus sau ma duc la cumparaturi.

Apreciez cand observ ca si alte persoane activeaza pe bloguri. Citesc destule bloguri pe zi, sunt atras de ele. Cel mai mult imi place cand trec ceva la rubrica de comentarii, pentru ca astfel am si eu sansa sa imi scriu parerile. E nevoie si de alte activitati pe langa blogging.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu