marți, 3 decembrie 2013

Mos Nicolae vine doar la copiii cuminti

Printre fulgi de nea imaginari m-am strecurat aseara la tine in casuta, sa-ti las un dar simbolic acolo in ghetuta, dar te-am vazut dormind si atunci ti-am lasat un pupic dulce pe obraz. Mos Nicolae.

Fie ca cei care nu ati fost cuminti sa aiba norocul ca Mos Nicolae sa le umple ghetutele cu nuieluse … dar din ciocolata. Vezi cateva idei de cadouri de Mos Nicolae.

Venirea lui Mos Nicolae ne da de veste ca au inceput cele mai frumoase sarbatori din an. Fie ca aceste sarbatori sa aduca fiecaruia dintre noi mai multa liniste, pace, iubire, fericire, sanatate si sa nu lasam nimic sa ne strice bucuria acestor zile.

Iti doresc ca de Sfantul Nicolae sa ti se implineasca o parte din vise, celelalte sa ti le implineasca Mos Craciun!

Daca continui sa fii suparat, Mos Nicolae nu-ti va aduce nimic, asa ca innoieste-ti sufletul tau bun, asa cum il stiu eu si traieste cateva momente de fericire si multumire si uita-te in ghetute... ai sa gasesti un gand bun de la mine.

La mine Mos Nicolae a venit cu dragoste si speranta si mi-a spus ca pentru tine are acelasi lucru, doar in plus un pupic dulce de la mine!

Crema de pantofi, perie de lustruit, ghete noi... pacat ca nu ai fost cuminte! Multumeste-te cu mine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu